poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Zakup i montaż kolektora słonecznego

Niedawno postanowiłem zainwestować trochę w swój dom i padła decyzja o zakupie kolektora słonecznego. Najpierw trochę rozeznałem się w temacie korzystając z porad google :D Po dokładnym przestudiowaniu danych i opinii od innych użytkowników mój wybór padł na kolektory słoneczne płaskie. Na drugi dzień postanowiłem poszukać firmy świadczącej usługi instalacyjne gdzie mógłbym od razu zakupić kolektor wraz z montażem. Po przeglądnięciu kilkudziesięciu stron instalatorów z regionu zawęziłem trochę obszar poszukiwań i pozapisywałem numery na kartce notesu. Po południu było intensywne dzwonienie po firmach i próby uzyskania informacji. Kiedy już nawiązałem kontakt z odpowiednią firmą, oczekiwałem na wizytę w celu przedstawienia pełnego kosztorysu wraz z sugestiami oraz dodatkowymi wskazaniami. Po wizycie przedstawiciela firmy i podpisaniu umowy pozostało tylko oczekiwać na wizytę fachowców. Montaż kolektora słonecznego ma być przeprowadzony jakoś w tym tygodniu. Mam nadzieję, że inwestycja szybko się zwróci przy dużym zużyciu ciepłej wody u mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz